Nákup ryb a živočichů - jak to funguje

Dopravu pro nás zajišťuje spolehlivý partner, díky čemuž vám dokážeme dodat živočichy se 100% garancí.

Cena přepravy činí 250 Kč a zohledňuje povinné vrácení termoboxu. Přepravu a balení dotujeme, a proto pokud objednávka rybek nepřesáhne 300 Kč, účtujeme k přepravě příplatek 60 Kč.

Balení

S bezpečným balením rybek máme dlouholeté zkušenosti. Zabalíme je tak, aby k vám dorazily v dobré kondici – bez ohledu na to, zda jsou venku tropická vedra nebo mrazy. Přepravní sáčky doplníme kyslíkem a odesíláme je v termoboxu, který podle aktuálních teplot doplníme výhřevným sáčkem. V tomto balení ryby bez problémů vydrží minimálně 48 hodin.

K živočichům samozřejmě můžete přiobjednat další produkty. Kapacita zásilky je však omezena rozměry boxu a maximální hmotností 10 kg. Pokud bude třeba rozdělit zásilku do více krabic, ostatní produkty pošleme jiným přepravcem (Zásilkovna).

Doručení

Rybky a další živočichy expedujeme každý týden v úterý a ve středu. Doručení vždy probíhá následující pracovní den (středa / čtvrtek). Při odeslání Vám zašleme email s odkazem pro sledování zásilky. Konkrétní hodinu doručení neovlivnime, avšak ráno v den doručení obdržíte SMS s přibližným časem doručení a telefonem na kurýra. Pokud preferujete středu nebo čtvrtek, uveďte to prosím do poznámky v objednávce.

Živočichy aktuálně doručujeme pouze v České republice

Aklimatizace

Před vypuštěním živočichů do akvária je třeba je pozvolna aklimatizovat na teplotu a hlavně chemismus vody v akváriu.

  1. Termobox s živočichy otevřeme a zavázané sáčky vložíme do akvária.
  2. Počkáme hodinu než se srovná teplota vody v sáčku s teplotou v akváriu.
  3. Otevřeme sáčky s živočichy a nalijeme do nich pozvolna vodu z akvária tak, aby se navýšil objem vody zhruba o 50%.
  4. Ryby necháme 15 minut aklimatizovat na chemismus vody (ne déle)
  5. Poté je s obsahem celého sáčku pomalu nalijeme do akvária.

Před vypuštěním živočichů zkontrolujte:

  1. pH akvarijní vody ve vašem akváriu by mělo být v rozmezí 6,5- 7,5 (zjistíte testem AKVIN)
  2. Ověřte nulový obsah nitritů (zjistíte testem  AZOTIN).

Záruka

Děláme vše pro to, aby k vám rybky dorazily v perfektním stavu, a veškeré riziko spojené s přepravou neseme my. Pokud se s rybkami cokoli stane, máte nárok na plnou kompenzaci.

Jak postupovat, pokud nastane problém: 

  • Na uplatnění reklamace máte 24 hodin od přijetí zásilky
  • Prosíme Vás o nafocení rybek ještě v přepravním sáčku.
  • Pokud by došlo k problému po vypuštění do akvária, nafoťte rybku v akváriu a také celkovou fotku akvária (z fotky musí být patrná přítomnost filtru a topítka v akváriu)
  • Pokud je hodnota uhynulých živočichů nižší, než cena přepravy, řešíme situaci vrácením kupní ceny. Pokud by hodnota byla vyšší, máte na výběr mezi opětovným dodáním a vrácením kupní ceny. 

Vrácení boxu

Po přijetí zásilky máte týden na vrácení zapůjčeného polystyrenového termoboxu, stačí ho zanést na libovolné výdejní místo zásilkovny kde nahlásíte vratkový kód který Vám pošleme emailem. Pokud box nevrátíte, zašleme Vám fakturu na úhradu 200 Kč. 

 

Produkt přidán na Váš seznam
Produkt přidán ke srovnání